Dlaczego Twoja strona WWW potrzebuje dobrego copywritingu?
Otrzymaj oferty od specjalistów jak Entaris Studio Łukasz Kowalski nawet w kilka minut
Chcę otrzymać ofertę

Entaris Studio Łukasz Kowalski

2

Dlaczego Twoja strona WWW potrzebuje dobrego copywritingu?

Autor: Entaris Studio Łukasz Kowalski, publikacja: 2019-04-12

Copywriter powie prawdę o Tobie i Twojej marce.

Zdjęcie nr 1

Odpowiedź na to pytanie nie jest wcale tak oczywista, jak by się wydawało. Z pewnością prawie każdy słyszał, kim jest copywriter i czym się zajmuje. Duża część osób uważa, że to osoba, która pisze teksty, treści na strony WWW oraz inne, które wpływają na atrakcyjność strony internetowej czy produktów w sklepie internetowym. To nie do końca prawda. Copywriter to osoba o nieograniczonej wyobraźni. Osoba, dla której słowa są narzędziem do tworzenia niepowtarzalnego przekazu. Dlaczego copywriting jest dzisiaj tak ważny? Po pierwsze, trzeba sobie powiedzieć, w jaki sposób copywriting wpłynie na stronę internetową. To najważniejsze, co warto zapamiętać.

Szukaj doświadczonego copywritera

Doświadczenie w branży copywriterskiej jest tak samo istotne, jak w każdej innej. Copywriter, który rozpoczyna swoją pracę, jest zwykle nieokreślony, nie wie, jakie stawki proponować oraz jakie są trendy na rynku. Można powiedzieć, że początkujący copywriterzy stanowią najtańszą ofertę na rynku, ale nie wszyscy. Duża część spośród nowych osób tworzy treści bardzo dobrej jakości, dlatego od razu zna swoją wartość i wie, w jaki sposób zadbać o klienta i swoje wynagrodzenie.

Copywriter ma umiejętności

Jeżeli znajdziesz doświadczonego copywritera, przekonaj się, że jego umiejętności są prawdziwe. Wielu copywriterów najpierw pobiera zaliczkę, a następnie tworzy treści. Zaliczka zwykle jest bezzwrotna i klient nie może złożyć zażalenia. W końcu przystał na jego warunki. Jeżeli copywriter jest pewny swoich umiejętności i doświadczenia, prześle Ci próbkę tekstu lub przynajmniej jeden tekst swojego autorstwa, który stworzył dla innych klientów. Dzięki temu będziesz mógł poznać styl i język copywritera.

Copywriter wie, co to content marketing

Każdy copywriter zadba o Twoją stronę internetową. Jeżeli współpracujesz z copywriterami, z pewnością wiesz, że tworzone przez nich treści muszą być nie tylko unikalne, ale również muszą zawierać słowa kluczowe i linki, które prowadzą do stron pozycjonowanych. To bardzo ważne. Copywriter będzie tworzył treści, które wspomogą content marketing i pozycjonowanie Twojej strony lub sklepu internetowego.

Copywriter to mistrz słowa

Często słyszy się, że copywriterem może być każdy. Oczywiście. To prawda, i wielu z osób piszących teksty dla klientów nie posiada wykształcenia wyższego o kierunku języka polskiego. Pisanie tekstów zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny nie wymaga posiadania magistra filologii polskiej czy doktoratu z języka polskiego. Jednak duża część osób pracujących na stanowisku copywritera posiada nie tylko doświadczenie, ale również wykształcenie kierunkowe z języka polskiego, dziennikarstwa albo komunikacji społecznej. Najważniejszą rzeczą dla copywritera jest mistrzostwo w kreatywnym dobieraniu słów. Tego nie można nauczyć się na studiach, a o korektę tekstu zawsze można poprosić osobę, która zajmuje się tym fachem zawodowo.

Teksty copywritera zwiększą ruch i sprzedaż

Czy wiesz, co jest obecnie najważniejsze w sieci? Czy wiesz, co daje moc stronom internetowym i sklepom? Linki? Oczywiście. Jednak by linki mogłyby działać, na stronach musi pojawić się odpowiednia, unikalna i merytoryczna treść. Inaczej linki nie będą miały takiej mocy, jak byśmy przypuszczali, ani takiej siły jak kiedyś. Algorytmy Google zmieniają się każdego dnia i coraz większą uwagą otacza się unikalną i wartościową treść, dlatego jeżeli chcesz, aby Twoja strona pozycjonowała się w sieci w odpowiedni sposób, zadbaj o to, aby pojawiły się na niej wysokiej jakości treści.


Opracował:
Łukasz Kowalski
Entaris Studio Łukasz Kowalski

Copywriter - gdzie szukać?

Poniżej przedstawiamy ranking 4 759 Copywriterów najlepszych w 2021 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o copywritingu